..när man egentligen borde sova.

Datum:2010-11-14 Klockan:23:34:43
Tjaaa.
Hoppas att ni haft en bra helg. för jag har haft det suuuperbraa.
ooch idag var det kulturskolans dag i ed, och alla va jätteduktiga!
åkte hemåt mot tranemo vid halv fyra och va hemma vid åtta..drygt as hell, men jag
överlevde ju iaf ;).
pappa hade köpt wii i helgen, så har spelat de med han i nästan två timmar.
och nu ligger jag med datorn i sängen och ska alldeles strax sova.
har liiite ångest över denna veckan, är så himla mycket som man ska ha gjort !

måndag - skriva klart so , göra bildspel till bilden, engelska läxa (?)..
tisdag - plugga till spanska provet som är på onsdag
onsdag - plugga till no provet som är på torsdag
torsdag - ...kommer inte ihåg, men säkert engelska läxa.
fredag - praktiskt prov i träslöjd ?! ..
ååh..får ont i magen bara av att tänka på det.
menmen.. bara att försöka göra sitt bästa.
_______________________________________________________________
I try to enjoy every second. everything feels so good for a while,
everything runs like a roller coaster all the time.
I wish I could do anything, but I can't do more than cry out.
it hurts so much, so damn bad.


GODNATT .


bild sen två månader tillbaka när jag och sara åt tacos på fiket.

Kommentarer
Postat av: aeel

jobbigt med plugg.. blir till att plugga hela veckan för mig med :(

Datum:2010-11-14 Klockan:23:34:43
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback