cupcake.

Datum:2010-10-07 Klockan:21:22:53
tjotjoo.
[dennis din favorithälsning!]
heheh.

har nyss kommit hem typ.
skolan va rätt dryg, men nä ändå inte. hehe.
no:n va ju bara soooft asså, hade vikarie och slutade typ 20min tidigare.
dessutom slutade vi två idag.
jag och nåra tjejer har filmat till våran reklamfilm också.
sen åkte jag med farmor och farfar till borås för att köpa träningskläder,
det gick nämligen inte att beställa de från stadium som jag la upp på bloggen
för några dagar sen.
dagens:


ny t-shirt & typ shorts (?) elr cykelbyxor kanske man säger (?) ..heh.
-båda från intersport.




linne-intersport.



adidas tröja-intersport.



rosa tröjan va äntligen på rea så passade på.




blev ett navelsmyke med eftersom min gamla gått sönder.

nä nu blir de te och kolla på one tree hill.
-
föressten inte säkert jag hinner blogga imorgon för åker upp till mamma och dom
så lär sitta på både buss och tåg hela eftermiddagen fram till halv åtta på kvällen.
men kanske blir någon mobilbloggning..
hoppas ni haft en bra dag.

PUSSS.

Kommentarer
Postat av: Mirandaa

hej! :)

jag hoppas du vill ta del i min fråga..; det är så att jag ska snart köpa mig en nu mobil, och jag såg att du har en iphone. Är dom bra tycker du? Eller vilken mobil skulle du rekomendera?

tack på förhand! :)

Kraam

Datum:2010-10-07 Klockan:21:22:53
Postat av: apan

snyggt!

Datum:2010-10-07 Klockan:21:22:53
URL: http://herlifeinworthlesswords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback