vårdepression? ..

Datum:2011-04-13 Klockan:17:33:07
..lider jag av det kanske? du också?? .Tanken slog mig bara. sökte på det,
allmänt nyfiken på vad det innebar och känner mig nästan lite träffad.
trötthet, likgiltighet, stress, ökat sötsug, minskat sömnbehov, morgonångest, nedsatt minne samt koncentrationssvårigheter.
känner mig allmänt nere och det mesta känns pissss. vill ingenting, orkar ingenting.
Jag som trodde att våren skulle göra mig gladare och piggare, värmen kommer, närmare sommar o.s.v,
men nejnej, ingen skillnad. snarare tvärtom. vafan är det hääär??? vill inte framstå som ett emokid, haallåååå elleeeer. det måste bli ändring på mig nu. fast... j-a-g   o-r-k-a-r   i-n-t-e
positivcheeeey.se.                -chingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback