BILD 1, någon du umgås väldigt mycket med.

Datum:2011-02-02 Klockan:22:56:31
Det senaste så har jag umgåtts väldigt mycket med emelie.
Under våran såkallade högstadietid så har vi kommit grymt nära varandra. vilket jag verkligen inte ångrar.
Hon är den som alltid finns till om man mår dåligt, den människan med sjuk humor och som lätt kan få en
att bli glad genom att bara finnas till eller säga något sjukt roligt som kan få en att skratta tills man får ont i magen. Vi är är lika och tycker oftast lika om olika saker, vi har samma sjuka humor.
det som är så bra är att vi kan sitta och prata i timmar om allting. hösten 2010 var då vi verkligen
kom nära varandra och började umgås mer och mer på fritiden. Nu kan vi knappt vara utan varandra! haha.
.

Ellen är också en person som jag brukar umgås mycket med. Vi har känt varandra sen lekis.
Ibland räknas hon nästan som en i familjen hos mig, haha! . men hon vet att hon alltid är välkommen hit :),
det brukar hända att hon hänger med mig hem spontant lite då och då.
Du finns alltid, speciellt en tid när allting var kaos för mig, väldigt jobbig tid. uppskattar att du stöttade mig då.
Vi har också haft våra skrattstunder då vi skrattat så att vi knappt fått luft.
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback