helt oooook.

Datum:2011-01-31 Klockan:21:15:35
Heeeejsan.
Ganska bra dag för att vara måndag. Slutade vid 3 och ellen följde med mig hem. Vi åt och jag försökte
plugga lite matte.. Sen drog vi och träna. Resten av kvällen har jag kollat på tv och druckit älskade vaniljté
beroende typ ♥ haha! .

Och till nåt helt annat så smsade jag mamma innan, dom flyger hem från egypten imorgon.
Hon sa även att alla banker är stängda och att dom har utegångsförbud :o .
tur att dem kommer hem imorgon..

Nä nu ska jag fortsätta kolla på det okända.



pusspusssss.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

oj, är din mamma i egypten?:o

det kan vara riktigt farligt just nu..

skönt att de är hemma nu kanske?=)



nåja, har inte vågat testa vaniljte än, men tror du jag spyr?:o haha

Datum:2011-01-31 Klockan:21:15:35
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback