WOHOO

Datum:2011-11-03 Klockan:14:11:06
nu sitter den på plats! Grymt nöjd är jag : ).
och ja den är riktig.



Snacka om att nervositeten levererade innan det verkligen var dax! Var inte förens vid åtta igårkväll, som tur var hade jag emelie med mig som pratade med mig under tiden hon höll på att tatuera. Jag hade ställt in mig på att det skulle göra skiiiit ont, men oj så fel jag hade. Fast klart är det olika från person till person : ).
nu är jag sugen på en till!! hihihi
___________________________________________________________________________________
Just nu sitter jag och emelie i köket och håller på att fixa lite frukost, rätt sen frukost ja tar ut det idag eftersom jag vaknade vid sju igår morse (!!) Idag händer inget speciellt mer än en sväng till fyndlagret för att hjälpa emelie hitta något till halloween festen, sen ut och träffa mamma och alla syskon. xx

Kommentarer
Postat av: Lina

sv; vah?! :) vart har du köpt dom? :)

Kraam

Datum:2011-11-03 Klockan:14:11:06
URL: http://linaaalundgren.blogg.se/
Postat av: Lina

sv; du får jätte gärna kolla upp det för jag vill såååå gärna ha sånna skooor! :) fan va fin tatueringen blev förressten, en stor tummen upp! ;)

Kraam

Datum:2011-11-03 Klockan:14:11:06
URL: http://linaaalundgren.blogg.se/
Postat av: Ida Erlandsson

Åh Tack så jätte mycket! :)

Datum:2011-11-03 Klockan:14:11:06
URL: http://youarethelightinthedark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback