jag har hjärtat fullt av stygn.'

Datum:2011-10-25 Klockan:23:21:40
Chill skoldag, tog en fika med mormor efter jag slutat. Åkte hem till tranemo och direkt till träna. Kom hem vid halv nio och fixat lite nödvändigheter sen dess. Vill helst av allt lägga mig under ett varmt täcke och sova, men nejnej måste renskriva klart hemtentan suck. Börjar inte förens vid 11 imorgon och startar dagen med zumba. Blir nog braaa :).
Såg nu att min to-die-for klänning kommit in igen på nelly.com gaaah dööör (!!)
Men yes, nu ska jag ta tag i skolarbetet! xx


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin bild :)

Datum:2011-10-25 Klockan:23:21:40
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: jag har inte planerat något speciellt för idag, det är så tråkigt väder att man knappt vill gå ut :/ själv då? hur är vädret hos dig?

Datum:2011-10-25 Klockan:23:21:40
URL: http://shoemania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback