never give up on something you really want. It's difficult to wait, but more difficult to regret.

Datum:2011-10-05 Klockan:22:13:01

En kvällspromenad i regnet med sara, vidare hem till mig och chilla med lite té, godis och Full frys. Finfin kväll :). Dock inte lika kul med magknip, menmen ska försöka sova strax så att det är borta tills imorgon. Lång dag imorgon och längre kommer den bli för efter skolan åker jag och hämtar ut ett par skor jag kollade ut häromdagen, Emelie följer med som sällskap :), räknar med att vara hemma runt 18.00 imorgon och då väntas städning och packning inför helgen! Men nog om deeeet :) sov gott puss!


Kommentarer
Postat av: Tiffany

Älskar verkligen din röda tröja! Vart har du köpt den ? Kram ♥

Datum:2011-10-05 Klockan:22:13:01
Postat av: nellie

svar:

tack så mycket! :) Jag har köpt den på carlings för 299:- KRAAAM! ♥

Datum:2011-10-05 Klockan:22:13:01
URL: http://nelliiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback