ojoj..

Datum:2011-10-18 Klockan:22:27:55
..Alltså, omg. Jag tillsammans med lite människor bl.a emelie ska dansa sexig stoldans på mingelkvällen i tranemo på torsdag kväll! HAHA döööör! A men asså så häääär ligger det till, att idag på gympamixen på träna så var det stoldans, och ledaren behövde några som skulle vilja dansa med henne och frågade oss som var med om några ville ställa upp. Och ja varför inte liksom? mer som en kul grej, hhaha assså kommer bli grymt kuuul! Jag har alltid tyckt om att dansa i grupp, men har dock aldrig gått på dans eftersom det är dåligt med sånt i tranemo, därför tog jag möjligheten till att ställa upp! :) mihihi.
Vi som skulle vara med stannade kvar lite längre och övade, 2timmars övande och var hemma runt nio. Har duschat, ätit och nu sitter jag här.
Men ojoj, känner att dessa kommande veckor och helger kommer bli grymt bra! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback