recognizes..

Datum:2011-10-12 Klockan:19:05:48
Började klockan 11 med yoga sen hantverk resten av dagen. Tog en fika med emelie och kom hem vid halv sex. Trodde aldrig att jag skulle nämna eller ens erkänna det här men..sitter och kollar på never say never, har tittat på den 4 dagar i rad (!!) oh my goood alltså har aldrig lyssnat på honom innan och mest haft negativa tankar om denna justin bieber, men efter att ha kollat på filmen så ändrades mina åsikter helt. Det är som att man lär känna honom genom filmen i mer hur han är som person, hans personlighet, utstrålning, energin i både han, publiken och i hela filmen. Okej, tror aldrig jag kommer att lyssna på honom sådär, han är bara bra när man ser han och hans framträdande samtidigt ha-ha Men aaaja, kan ju inte säga att jag är värsta fanet av honom, men han är faktiskt lite [läs mycket grym på det han gör :).
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback