DAGENS

Datum:2011-10-11 Klockan:13:52:00
DAGENS PLAN: chilllllla, studiedag you know :):):))
DAGENS KLÄDSEL: underkläder, leggings tröja än så länge
DAGENS HÅR: nersläppt
DAGENS SMINK: inget än
DAGENS ACCESSOARER: ingenting
DAGENS VILL HA: en utomlandsresa tillbaka till grekland
DAGENS LÅT: jessie j - who you are
DAGENS TV: inget än
DAGENS INKÖP: ingeeeeet, men blir väll ner till ica och köpa pastasallad lite senare : )
DAGENS SAKNAD: sommarlovet..
DAGENS ORO: när personer inte mår bra.
DAGENS DROG: my phone
DAGENS ROLIGASTE: eh.. har knappt hunnit vakna ännu, so I don't knoooow
DAGENS ILSKA: zero
DAGENS FULASTE: blommorna på bordet..HA-HA
DAGENS FINASTE: min fina vän som gjorde frukost till mig nu
DAGENS MEDLIDANDE: mitt ♥ är sjuuuk : ( sadface
DAGENS GODIS: kina puffar
DAGENS HUMÖR: glad för det mesta.
DAGENS JOBBIGASTE: måste städa..
DAGENS BESVIKELSE: inget.
DAGENS BÄSTA: dagen har knappt börjat för mig än, så vet inte.
ÖVRIGT: är med min b-rud och chillllar : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback