ttjaabba tjena, emelie är tyyyyp här på min morons bloggish.

Datum:2011-10-10 Klockan:21:24:48
Sitter just nu och kollar på när nellie klipper och klistrar för fullt, blir rätt bra.. host host. Så söt är hon, typ som en 3-åring. Men i alla fall, satt för en stund sedan och pratade om de där jag skrev på min blogg i det senaste inlägget (klicka här för att komma till den). Det där om spöken, fast spöken för mig är mer en tv-figur så säger istället andar/själar.
-
Så  nu när vi satt och snackade om de, berättade lilla nellie när hon va ensam hemma hos mig för någon vecka sedan att det lät som om någon gick på övervåningen.. hon trodde att de va jag som hade kommit hem.. men ne. Så man kan ju nästan undra om det "spökar" hemma hos mig, rätt läskigt måste jag säga.
-
Även i nellies gamla hus "spökade" det. Dörrar öppnades och slogs igen, lät som om någon gick i trappan osv. 
Vet att hos en gammal kompis, när hon va ensam hemma och skulle gå ner till köket så va både kyl och frys dörrarna öppna.. lite coolt ändå.. eller i alla fall så länge det inte händer något allvarligt eller så. Typ som på tv-programen, det okända, andar finns dom och ghost hunters. Älskar att kolla på sånna program, både jag och nellie tror på sådant.
-
men aah, nu ska vi äta maaaaaaat !! MUMMMMA typ.
har ju studiedag ímorgon, JIPPPPPIE typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback