deep sleep

Datum:2011-09-14 Klockan:16:59:50
Jag vågar knappt sova själv längre. Hehee. Det är äckligt läskigt hur djupt jag sover när jag sover ensam. varför egentligen??? Hör sällan att alarmet ringer och stänger av det i sömnen, vad händer? -Jag försover mig.. Drömmer och tror att alarmet går fastän att någon ringer istället, trycker på "svara" fast jag tror att det står "stäng av alarmet", det plingar på dörren i flera minuter, men reagerar jag? -Nej. Pappa väcker mig ibland och jag svarar i sömnen. Herreguuuud, sjukt. Menmen, nu har jag äntligen fått en säkert jättehemsk som kommer skrämma livet ur mig väckarklocka. Hoppas att det hjälper :) .

För övrigt så är det skolfotografering på fredag och jag har panik.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback