if you could be anywhere, where would you be?

Datum:2011-09-18 Klockan:15:36:31
Jag och emelie somnade i soffan vid halv tre inatt till step up3, vaknade efter en sjukt äcklig dröm! Drömde att emelie och mamma skulle sövas ner på sjukhuset för att dem hade cancer, jag skrev avskedsbrev och allt, typ "snälla lämna mig inte här själv. Det kommer vara så tomt utan er, lova mig att vänta på mig och lova mig att vara min skyddsängel ända tills vi ses. Älskar er och ska leva för bara er" . kändes så verkligt att jag vaknade och hade lipat i sömnen. Alltså de va galet. Tror jag drömde detta för att jag och emelie satt och diskuterade detta häromdagen, hur det skulle vara om man förlorade någon närastående. Tror inte man kan förklara hur det är om man inte upplevt det själv. Det har hänt och man har läst så mycket om människor som förlorar någon dom verkligen tyckte om, hur dom försökt förklara hur hemskt det är. Följer en blogg om en som förlorat sin dåvarande pojkvän. Det gör så ont att läsa det hon skriver, men ändå hur himla stark tjejen är! Menmen, som tur är var detta bara en dröm, tycker synd om dem som varit med om sånthär på riktigt.
Blev väldigt mycket nerklottrat nu känner jag. Men ville bara dela med mig av detta : ).
.
Men om något helt annat, så kan jag tala om att denna dagen ska jag absolut inte göra något annat mer än att ligga i sängen och titta på filmer.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback