klotter

Datum:2011-09-21 Klockan:00:12:18
Faa-an va sur man blir när man skrivit ett inlägg och sen laggar datorn och man måste skriva om. åh.
Meen, blev en lång promenad med sara, skönt med lite sara-humor, våra munnar gick ju ganska så non stop om vi säger så :) hehe men trevligt! Dock väldigt kallt och regnigt ute så tog en varm och lång dusch när jag kom hem. Sitter just nu och äter pappas megagoda lasange jag har en tendens att äta väldigt sent på kvällen,tydligen inte alls så bra kanske. Ska ta och mumsa i mig dom supergoda negerbollarna vi bakade innan med hihio :))).
Imorgon ska jag upp megatidigt 06.00 så borde verkligen sova vid de här laget, och på tal om morgondagen så känner jag inte alls för ett konditionstest på idrotten åh :( bara tanken på att springa runt i borås i spöregn får mig att vilja lipa som en 3åring. okej kanske inte så illa, men nästan haha. Aaaaja, jag och emelie tar väll oss igenom det tillsammans, vi har nämligen noll kondition så vi ska vara glada om vi kommer fram till målet iallafall!
Känner nu att det bara blir en massa såntdär lamt onödiga saker nerklottrat här, men det känns som att man tänker bättre på kvällen när man är ensam? Kanske bara jag med mina små konstiga fasoner men så kan det va!
Nej nu ska jag ta och sluta skriva och istället ta itu med mina 10 stycken som vill spöa mig i Wordfeud! Sad story, men vissa lyckas ganska så bra med det :( haha.
en bild på sara mig och ellen från en liten små galen kväll för snart ett årsen tiden går fort!!
pusselipuss och nattinatti :*


Kommentarer
Postat av: MADDES

tack tjejen. hur mår du idag då?

Datum:2011-09-21 Klockan:00:12:18
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: sara

opde var en trevlig promenad vi gick på, mycket snack om sakar vi missat och allt, treeeeevelans! :D



hahah minnen asså! så klockren bild ;)

<3

Datum:2011-09-21 Klockan:00:12:18
URL: http://saraemiliia.blogg.se/
Postat av: Hasse

Vad heter du på wordfeud? så kan vi spela lite... ;)

Datum:2011-09-21 Klockan:00:12:18
Postat av: nellie

sv:

nelliiej heter jag på wordfeud :)

Datum:2011-09-21 Klockan:00:12:18
URL: http://nelliiej.blogg.se/
Postat av: Hasse

inbjudan skickad! ;)

Datum:2011-09-21 Klockan:00:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback