people will hate you, rate you, shake you and break you. but how strong you stand is what makes you.

Datum:2011-09-29 Klockan:19:58:41
Internet krånglar som tusan och jag får daaaaamp. Men aaaja inget speciellt kul händer i mitt liv just nu, mest skola-hem-sova och så vidare. Börjat att arbeta mer med make up i skolan nu, lärt oss grunderna och jobbar nu med ögonskuggor gillar min skola grymt mycket och saknar absolut inte tranemo! , Helgens planer är inbokade, imorgon träffa mamma och resten av familjen, provsminka, vara med emelie. Lördag överraskningskalas, träffa isak. Lite sådära info om vad jag kommer ha för mig, ska försöka ta lite nya bilder, känner att mobilbilder på mestadels mig och emelie börjar bli rätt uttjatat he-he :).
bilder från igår:

idag:



Nehe emelie har börjar steka pannkakor här hemma så ska ta och hjälpa henne nu! Blir en sväng till ica sen och bänkade framför Idol. Finfint. pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin tröja du hade igår!

Datum:2011-09-29 Klockan:19:58:41
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

Ni är så söta så! :)

Men det var ett tag sedan emelie skickade en kommentar till mig om jag kunde göra en header till henne, och jag svarade, men hon har inte svarat tillbaka? Kanske att hon inte fick kommentaren? :/

Men,isåfall om du kan säga till henne att jag gärna gör det, vet dock inte hur hennes stilmall ser ut men kan ju försöka!

kram

Datum:2011-09-29 Klockan:19:58:41
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback