shalala

Datum:2009-04-30 Klockan:11:07:06
shalala. somnade vid två inatt, de va typ bara jonte som va inne på msn men sen drygade han så jag orkade inte va inne, alla andra sov. vaknade vid halv tio idag. dom andra åkte till huset och grejade och jag är ensam hemma nu. Ikv'll ska vi nog till någon stuga som ligger vid kusten, där lotta och dom är, sova där inatt o så tror jag.
och jag vill inte få svininfluensan ! :o tänk så kommer den till sverige, nejj jag vill inte dö som ung (aa' , heheh.

Ha dt!<3, pussar :*


bilden är tagen igår innan skolan ^^,

                                                                                                                my heart wants to belong to your<3

Kommentarer
Postat av: Alma Gotemark

hur mkt kostar din hårförlängling?:)

kram Alma.<3

Datum:2009-04-30 Klockan:11:07:06
URL: http://almafin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback