Verkligen inte på humör !

Datum:2009-04-18 Klockan:13:20:28
Hejjsan.
våran gosiga ögonsten har kattungar i magen ! :D när som helst känns de som om hon kommer föda (a), har lagt en handduk åt henne som hon hade förra året på samma plats så hon vet vart hon ska gå, så sött ! (a) , de är la de enda positiva i min värld nu..
Allt annat är bara skit ! , datorn har flippat ur ! , ingen vet vad de är för fel, pappa vill inte åka till borås idag och fixa den, men jag försöker dra med honom ändå men jag verkar inte lyckas.. så vi åker säkert imorgon, men jag är så jävla rastlös så jag vet inte vart jag ska ta vägen ! :o vill åka nu !, jag får panik. jag menar hur kul är de att ha en massa hopp och förväntningar om att datorn ska funka när pappa frågade om de bara är att sätta i internet när vi kommer hem " jadå de är inga problem " säger han som jobbar på onoff , vafaan är felet då !? jag vill ju sitta inne på min dator, den lilla söta datorn, inte denna stora som inte är min, jag vill ha min egna ;s  .
Vet heller inte vad jag ska göra idag.. ville åkt till några ikväll men vet inte hur jag kommer dit. så de blir väl ännu en kväll här hemma.. mobilen funkar äntligen nu igen också, tack och lov . hittade usb sladde till kameran, så nu har jag kommit på 3 positiva saker, inget mer. Här sitter man osminkad och har inget mål att ta sig igenom idag, dagen bara går och de händer ingenting. De enda jag har i huvudet är min nya dator som inte internet funkar på, nej jag kan inte koppla bort de, inte förens jag har fått svar på vad som är problemet och hur vi ska lösa det. usch ! , jag va ju så glad igår att jag äntligen fått en egen dator som jag bara kunde fixa iordning, låta ladda den och sen sätta i internet, och vips så ska allting funka !, faan va soft de hade vart !, tänk om han där i butiken hade rätt -.- . jag vet jag sitter och skriver något som inte angår er och som ni kanske skiter fullständigt i men jag måste bara få skriva av mej.
hoppas ni andra har dt bättre än mig, pussar :*

ny bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback