gjort dig redo !? ..

Datum:2009-08-17 Klockan:20:07:05
jag har nyss käkat pizza, hihi :),
stina va här nyss och hämtade sina saker, nu kollar jag på tv,..
ladda inför skolstarten imorn då, bläää ! , att gå upp tidigt och allt, undra hur detta kommer gå ! haha
men kul at träffa alla igen, men helst skulle man ju vilja ha mer sommarlov, ellerhur !?
men såklart så är jag sent ute ibland asså -.- har glömt, eller rättare sagt inte haft tid till att köpa den väskan på h&m som jag vill ha och perfekt till skolan, har heller inte en kalender och jag vet exakt vilken jag vill ha.. what ever, ska försöka fixa de imorn iaf.
hoppas resten av er får en bra skolstart ! , ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback