godmorgon på er !

Datum:2009-08-14 Klockan:10:50:38

Godmorgon på er ! :) ♥

sovit gott ?
-de har iallafall jag :)

la mig ganska sent, eller aa vid halv två, va tvungen att gå upp vid nio och ge mina syskon mat eftersom mamma och jocke jobbar, men nu sitter jag i sängen igen och lyssnar på musik och lite sånt ;D .
jag glömde säga att igår åkte jag och mamma ner till samhället för jag hade presentkort så jag köpte en ny mascara och nytt puder och vita lösnaglar så jag kan måla min egen färg på dom :).
idag händer inte något speciellt.
jag har äntligen hittat löshår som jag letat efter, på happyhair för typ 1990 och ett för 1490 eller nått sånt, vill helst köpa de i en affär, menmen.. får se hur de blir med det.

xoxo, N . ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback