hemma i tranemo,- bilder

Datum:2009-08-09 Klockan:21:12:45
kom hem vid 18.00, elita, farmor och farfar va här hemma hos pappa så de va kul att äntligen få se min lilla kusin elita :)

så ser hon ut, söt som socker :D ♥

sen åkte jag pappa och stina och handla ingridienser för imorn ska vi baka blåbärsmuffins och kladdkaksmuffins :).
sen kom ellen och hon ska sova hos mig :),

lite mer bilder från igår som vi inte hann lägga upp innan, [ finns fler bilder men inte på datorn än. ]






nu ska vi ner till ica och köpa godis ! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Sabiha!

De är så fint där du bor! verkligen :) Jag va ju där och campa för inte så länge sen :)

kram!

Datum:2009-08-09 Klockan:21:12:45
URL: http://sabihaochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback