ibland kan jag också vara klantig :p ..

Datum:2009-08-25 Klockan:17:41:39

Hejj på eer ! ♥

skolan idag va ganska dryg, iallafall i slutet. men efter skolan cyklade jag och stina hem till mig ( eller ja hon skjutsade mig ) men klantig som jag är så tappade jag min mobil mitt vid ett övergångsställe och så kom de en bil som nästan körde på mobilen ! fyfaan om den hade gått sönder asså ! :p hahah, men jag sprang och hämta den igen.
jag och stina gick ner till samhället och fikade på fiket, sen skulle hon köpa en födelsedagspresent till sin lillebror, efter de gick jag hem.
Nu sitter jag här och nyss övat på 20 engelska ord som jag ska kunna tills imorn.
mitt löshår kom även idag ! :D:D pappa ska hämta ut de kl 18.00 typ, ska bli spännande och se hur de ser ut..

hoppas ni haft en bra dag iallafall !

xoxo, N . ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

bäbisar är skitsöta ja:D hähä

och inte så kul med statistiken

haha, man vill ju ha många(: du har säkert 200 varje dag?:O haha<3

Datum:2009-08-25 Klockan:17:41:39
URL: http://linneaamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback