jag har faktiskt också koll ;) ..

Datum:2009-08-19 Klockan:22:29:19

mjo visst har jag koll på alla "storbloggare" och skvallerbloggare som t.ex kissie, dessie och alla dom där, fast jag aldrig nämner något om de i bloggen,
så patetiska är en del av dessa bloggar alltså,
den enda som är vettig är ju paow´s blogg ! ,

kissie då, hon är 18 och beter sig som 14 ? , ja de visste ju redan alla, hon påstår att hon kommit på rosa mjukisdress, HAHA, i dina drömmar kissie ;) .

dessie, en kaxig liten typ på 15 år, beter sig som om hon är drottning över bloggvärlden " åh hej de är jag som är dessie ! jag är så snygg, jag verkligen älskar mitt liv och ingen är bättre än mig ;) mjaou.. "  ,*host*  ja typ så ja :p , ni kanske fattar och har kollat själva ?

[ bilden är och kommer ifrån kissie ]

nej men stackars lilla kissie tror inte folk märker att man redigerar sina bilder ? ;) herregud !,

ser ni inte hennes ben ?, hon har försökt att ta bort lite från sina ben så dom ska se smala och "fina" ut,
lyckas hon dölja detta ? , nej verkligen inte ;)
dessie gör likadant med sina bilder


jo haha, detta va mina åsikter :p, ni får tycka vad ni vill,

läser ni någon av dessa bloggar ? , vad tycker ni om dom ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

omeh herreguuuud!!:s

vad är det med henne? tror hon att hon kan dölja att hon skurit bort en del av sina lår?

HAHAHHAHA jävlia äckel. fyfan vad irriterad man blir. omfg.

Datum:2009-08-19 Klockan:22:29:19
URL: http://nelluun.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch hon är helt patetisk ju:O

håller med dig!

Datum:2009-08-19 Klockan:22:29:19
URL: http://linneaamelia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha, håller med dig om det! Man ser fan direkt att kissie har försökt göra benen smala, det ropar ut fejk direkt, de är helt kantiga , hon kanske behöver en grundkurs i PS innan hon ger sig in i att redigera sina bilder!

Datum:2009-08-19 Klockan:22:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback