min helg = underbar ! ♥

Datum:2009-08-23 Klockan:10:55:14

godmorgon ! ♥

igår kom ellen hit vid fyra, vi satt vid datorn, spela kort o.s.v, sen gick vi ner och handlade tacos och godis :D
men sen hade vi glömt att köpa sallad så vi fick gå ner en gång till :p hihi, sen när vi kom hem åt vi.
efter de satt vi i mitt rum och snackade om alltin typ, skratta och hade jätte mysigt ! :) de är så himla kul att man kan prata om allt med er ♥ hade suuuper mysigt verkligen !, så tack för en lyckad kväll, men synd att inte stina kunde sova över,
när hon hade cyklat hem vid elva kollade jag och ellen på bröllopsduellen, sen la vi oss.

idag vaknade ellen vid nio och jag tio, jag ligger i sängen och ellen tar fram frukost :D haha,
stina kanske kommer sen en stund.


hoppas ni haft en bra helf iaf för de har jag haft ! :D


xoxo, N .♥

[ söötnos (a)<3 ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback