saker och ting saknas ..

Datum:2009-08-19 Klockan:22:10:56
ikväll har de faktiskt inte hänt någonting typ.
kollat lite på kläder, skor m.m på internet, de finns såå mycke, eller ja kanske inte mycket då men, saker som jag behöver och jag vill köpa, och de är en ny skinnjacka, ett par pumps jag kollat på i evigheter, löshår [ och ja de är många som tycker sånt är onödigt, och just nu syftar jag på vuxna :p, men hallå man kanske vill ha långt hår !? , speciellt jag, jag kan inte få lååångt hår för att jag har för tunnt, för mig är de viktiiigt då, men de förstår sig inte en del på :p ], om jag hade haft de nu skulle jag va nöjdare än nöjdast ! ^^, menmen.. skulle vart perfekt nu när vi snart ska fotograferas i skolan.
jag har iallafall köpt mig en kalender nu :) .

hoppas ni haft en soft kväll !

btw: jag har sovmorgon imorn ! :D:D:D hihii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback