slö ? utmattad ?

Datum:2009-08-27 Klockan:21:22:26

godkväll sweethearts,
ikväll har jag vart helt borta känns de som :p, trött med andra ord, så trött så att jag knappt vet vad jag gör, eller asså jag är ju inte trött så jag kan somna när som helst, utan mer slö, utmattad. aja, konfa mötet gick bra iaf, man fick även fika och lite sånt och då råkade jag tappa mina vindruvor i en soptunna som stod precis under mig -.- stina bara skratta :p,
sen när vi skulle fylla i anmälnings lappen så skulle man skriva i sitt namn, och jag vettefaan hur jag tänkte men helt plötsligt skrev jag " Stina " på namn, :p HAHAHAHAH, shit alltså, jag kom på de lite senare att jag visst skrivit fel :p, höhö.
well well, nu sitter jag i soffan framför tv:n. imorn är de äntligen fredag och jag tycker veckan har gått superfort ! (y)

hoppas ni haft en treevliig kväll ! ;p ♥


jag och ellen hoppar på en " K " brunn, K består ju för ordet kärlek ;) ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback