underbara sommardagar ! ♥

Datum:2009-08-07 Klockan:20:47:21
godkväll i denn underbara sommarkväll ! ♥
visst är de en fiin, varm och skön sommarkväll ? :)
vi har haft fint väder hela veckan i borås dessutom, härligt ! :D

Idag så kollade jag och stina på irene huss - tatuerad torso , sen åkte vi till netshirt och lämnade in tröjorna för att tryckas, på min ska de stå " blondie " och på stinas "brownie" och sen ett peace märke på, men mer säger jag inte ;), tröjorna hämtar vi på måndag och jag lovar att ni ska få se dom ! :D
men sen hämtade vi stinas mormors cykel och cyklade till gatukök och åt, lämnade cykeln, gick hem till mejj,
spelade kort och följde med pappsen till affären och handlade.
Sen gick stina hem. jag och pappa åkte till en sjö och badade och sen hem och laga tacos.
sen har inte mycket hänt.
{ de har ju vart lite veligt fram och tillbaka hur de blir imorgon, men de blir så att jag och stina åker till ed på inflyttningsfest hemma hos oss där, sen åka tillbaka till pappa på söndag ] så ni vet :)

ha en fin kväll ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback