helgen i ed

Datum:2009-08-09 Klockan:13:52:40
Hejjsan söötnosaar ! ♥

bloggade inte på hela dagen igår :o . men hade inte tid med de faktiskt, de va fullt upp hela dagen igår.
först vaknade jag vid åtta och stina kom, vi åkte till min mamma ( 26mil med bil ) och de tog 3 timmar, när vi kom fram va de så varmt så vi gick ner till sjön och sola och bada, sen hem och göra iordning oss inför inflyttningsfesten, sen kom de lite folk, och lite mer folk och ännu mer folk och sen va de fullt upp här :) haha.
på kvällen cyklade jag och stina till sjön igen och tog en massa kort, som jag tänkte visa er snart :).
men just nu sitter vi i min säng och inte hunnit så mkt på denna dagen .

bilder från igår:





vi laddar upp massa mer bilder sen, men nu har vi bråttom för vi ska åka hem !

ses snart ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback