bättre sent än aldrig ! :D

Datum:2009-08-25 Klockan:22:26:11

nu får ni se lite bilder från när vi bakade typ en vecka innan skolan :D haha , ja jag vet jag är liite seg, menmen :) bättre sent än aldrig !


yeah jag och muffins ! :D

jag och ellen :))

stina jag och ellen :D:D

jag va tvungen att ta ut plåten ur ugnen..

alltid redo :D:D höhö

varmt,

de va jäääävligt varmt, höll på att bränna sönder mina händer men stina tvinga mej hålla kvar för hon ville ta kort ;) haha, de är därför minen är lite cp, smärtan syns ! :p ..

nelliiiie

stina och jag :>

stiiiiina-fiiiina och nelliiiie :))

jag och ellen lägger på frosting på muffinsarna, tror jag (?) ^^,

stiiina och eelleeen :D:D♥

stina och jag ;p

ni vet nog vilka vi är nu (h), stina baka i bikini HAHAHAHHAH :D:Dpuss på dig

och självaste jaaaaag fick diska också -.- blää, i hate it typ :).

underhållande men mkt trevliga bilder, right ? :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback