när man har tråkigt..

Datum:2009-08-08 Klockan:01:42:20
Vem?
Vem sov hos dig senast? sara
Vem pussade du sist? i don´t remember ;o ..
Vem tror du tänker på dig just nu? ingen aning..
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? stina eller ellen (:
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? stiiiina min brownie :)♥
Vem har du senast ringt? farmor tror jag de va .
Vem kommer du aldrig att förlåta? har ingen att förlåta ?

Vad?
Vad ska du göra imorgon? åka 26mil till mamma med stina, inflyttningsfest :)
Vad får dig att bli rädd? mkt (a) hihi
Vad gjorde du i helgen:  är mitt inne i en helg nu, men va med kompisar :p
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? gråta som fan
Vad har du på dig just nu? underkläder, shorts & linne
Vad tänker du på just nu? hur allt kommer bli framöver ...
Vad för mobiltelefon har du? sony ericsson w595 , den rosa
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? det är sommar, då existerar inte strumpor i min värld

Är?
Är du wannabe någon? nejj de hoppas jag verkligen inte, jag är den jag är, alltså mig själv :>
Är du brunett? neeeejnejj, blondiie :D
Är du orolig för något just nu? ohja..
Är du lycklig? vet inte :s ..
Är det snyggt med rosa strumpor? rosa är alltid snyggt ;p
Är du kär? no..
Är du mysig? alltiiid
Är du snäll? jaadå, om jag inte är på dåligt humör ;) haha
Är det snyggt att vara riiiiiiiiiktigt smal? nej inte anorexia precis ..
Är du ensam just nu? yes, pappa sover
Är det soligt ute? nejj, de är natt, alltså så är de mörkt

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? mjo..
Har du blivit sviken av en vän förut? aao..
Har du plattat håret någongång? varje dag näästaan :p
Har du något husdjur? 2 katter hos mamma
Har du gått ner i vikt förut? yes, men inte bantat, gick ner i vikt när jag va sjuk ett tag
Har du hål i naveln? nejj, men snart :)
Har blåa ögon? halvt, typ blågrön
Har du varit i Asien? nope

Vill?
Vill du ha breda höfter? nejj?
Vill du vara smalare? nej
Vill du ha en hund? jaaaaa
Vill du att det ska vara soligt nu? nejj, jag vill sova när de är mörk eftersom klockan är 01.33
Vill du ha sex just nu? haha nej?..
Vill du vara singel? naae, vet inte..
Vill du sova just nu? inte nu, men snart

Kan?
Kan du cykla fort? yes
Kan du sminka snyggt? aa?, ärvt av mamma kanske ;), haha
Kan du springa långt? jag och kondition går inte ihop :) haha
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? no way
Kan du bita dig i tån? kan jag nog, men vill inte
Kan du vara sparsam med pengar? inte min starka sida nä
Kan du vara utan 6 tills du är gift? de vet man aldrig ? :p haha

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? rosa, ljusa färger, dubbelsäng (y)
Hur vill du bo? vid havet,
Hur är ditt drömjobb? något jag vet att jag aldrig kommer bli ..
Hur mår du egentligen? sådär..
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? svår fråga..
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? ett tips är ju att visa att man är intresserad isåfall
Hur många solglasögon äger du?
4 par
Hur länge ska du vara vaken idag? inte så länge till

Ska?
Ska du sova snart? väldigt många frågor om sömn :p haha
Ska du utomlands i år? nope inte vad jag vet iaf
Ska du ha något svart på dig imorgon? kanske, kanske inte
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? spelar väl ingen roll, båda är lika fint (:
Ska man va lång eller kort när man är kille? spelar ingen roll,,huvudsaken är ju att man tycker om varandra
Ska du duscha i morgon? jaa
Ska du köpa något i veckan? vet inte
Ska vi sluta ställa frågor nu? yes för nu va de ju inte fler frågor :p

så, dessa frågor fick underhålla mig en stund och även ni som läser får också reda på saker ni kanske inte visste om mig :), who knows..
men nu ska jag gå och lägga mig.
natti natti ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack söta nellie:D<3

Datum:2009-08-08 Klockan:01:42:20
URL: http://linneaamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback