allt är fixat och klart :D

Datum:2009-12-17 Klockan:22:25:09

Sitter nu inne på min lilla liiillaa mini dator, typ 10,1 tum bara.
skulle egentligen sålt denna men den där j*vla gubben eller va de nu va
hämtade den aldrig för han åkte till afrika (?) x] hahahh.
ja så vi fick som sagt tillbaka den,
men vi ska nog lägga ut den på någon annan sida, så får vi se om någon köper den.
just nu är den grymt seg, allt känns så litet^^,
anyway, va hos farmor innan en stung och grattade henne,

åkte sen hem, jag kollade upp vad jag ska ha imorn,
de stod mellan en tunika som jag aldrig använt än som jag köpte i åre,
eller den kjolen jag köpte i åre.
men ärligt talat, så blev de inget av de :D
jag rotade i min garderob och långt in såg jag en typ,,eh ja vad heter de..
vi kan kalla de som en tunika, så de blir den och en svart midjekjol
[ni får se imorn ]
efter jag fixat de så kollade jag upp hur jag skulle ha håret,
så ja, allt är i stort sett fixat & alla julklapparna, typ bara, hehehh :]
men jag har iaf fixat klart mina vänners julklapppar.

och nu sitter jag här då va. ska strax tvätta bort sminket och sen försöka sova.
måste måste måste bara upp i tid imorn!, o just de ja, ellen kommer till mig imorn bitti
vid sju, annars hade hon inte haft någon skjuts till tranemo eftersom hennes buss inte kommer imorn.
slutar väl runt tio imorn, då följer ellen, sara, emma och emelie med mig hem,
fikar och byter julklappar o lite sånt :) (y)

sov gott och längta sönder till jullovet! :D

godnatt ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback