fredag ♥

Datum:2009-12-11 Klockan:18:17:47
hejhej ♥

fredag idag, den bästa dagen på hela veckan,
bort sett från skolan^^

morgonen i skolan började iaf med lucia uppträdande,
sen spanska, fick reda på provet, vg på skrivuppgift och g+ på en annan.
hål i en timme typ.
på lunchen kom de ett helt lucia tåg in och sjöng,
gymnasie klassare.
sen vare svenska men satt ute i korridoren med några
så de blev inte så mkt gjort + att vi hade vikarie (a)
so:n va dryg som fan, eftersom han pratade hela tiden.
matten va värst.
Efter skolan så träffade man farmor en stund,
sen va med sara och jag hjälpte henne hitta en bra outfit till ikväll,
drog ut en massa kläder från hennes garderobb,
och tacken till att jag hjälpte henne med klädvalet
va att jag skulle vika in alla kläder fint och prydligt ;o
jag som va så snäll och hjälpte henne :]
sen attackerade hon mig för hon hitta inte sin (söndriga) mobil ^^
med tanke på söndriga mobil, så beror de på att hon kastade sin mobil
allt vad hon hade in i väggar/golv/bord inne i caféterian på hålet^^
de ledde till att hela 'skalet' på framsidan av mobilen lossnade (stavning? x] )
och 2 knappar gick sönder. (y)

yesyes, ska nog till ellen snart,
eller ah kolla på deras lucia, eller så åker jag senare..
vet inte riktigt än.
ska sova hos henne nämligen, och sara också (y)
och imorn blir de att gå upp ganska tidigt,
jag och ellen drar till ullared.

njuuuut av en cpunderbar fredaaaag :D

puusss,
n. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback