svar.

Datum:2009-12-29 Klockan:22:24:26
fick 2 frågor angående mina piercingar.
så tänkte att jag lika väl kunde skriva ett inlägg om de istället
eftersom någon ville se bilder också.

♥ va fint :) hur många piercingar har du?
kan du inte berätta om de gjorde ont och vilka som gjorde ondast?
jag skulle vilja ta i naveln men vet inte om jag vågar :D haha.
- jag har 3st i vänstra örat, ett i ena örat, en i näsan och en i naveln :).
Ärligt talat så tycker jag inte sånt gör ont, de går så himla fort.
min första va öronen och då va jag ungefär 4år eller nått.
men om jag måste säga någon som gjorde liiite ondare än dom andra
så va de nog naveln, i naveln tog jag med nål. jag trodde aldrig
jag skulle va en sån som vågade pierca mig, när jag va liten va jag en mes :p haha.
men jag ångrar ingen piercing jag gjort. om du vill och får ta i naveln
så tycker jag inte du ska tveka. om man kollar på videos hur dom gör så ser de ut
att göra ganska ont men de gör de inte. slappna bara av så ska de gå fint ska du se :D.

visa bilder på dina piercingar :) tycker du är grymt cool, hur många har du nu?
- som sagt, 3st i vänstra örat, ett i ena örat, en i näsan och en i naveln.


i naveln tog jag 28/9 2009

i näsan tog jag 30/12 2009

och dom 2hålen högst upp tog jag 28/12 2009, alltså igår ;]
och de längst ner tog jag när jag va 4år eller nått.

så, hoppas ni blev nöjda med svaren :]

Kommentarer
Postat av: S A N N E

sv : jadå det är bra med mig (:

Datum:2009-12-29 Klockan:22:24:26
URL: http://sssssannes.blogg.se/
Postat av: S A N N E

sv : imorgon ska jag träna fotboll, sen vet jag inte riktigt vad som händer, själv då ? =)

Datum:2009-12-29 Klockan:22:24:26
URL: http://sssssannes.blogg.se/
Postat av: fia

Hej, tog du inte hål i näsan 2008? ;o<3

Datum:2009-12-29 Klockan:22:24:26
URL: http://fhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback