helgen (y)

Datum:2009-12-13 Klockan:16:23:46
hejsan, ♥

igår morse vaknade jag,ellen och sara av att ellens hund
kom och väckte oss kl åtta, ganska bra faktiskt för vi behövde
ändå gå upp då^^.
vi gjorde iordning oss, sen åkte jag och ellen till ullared, och sara åkte hem.
jag köpte faktiskt bara nödvändiga saker typ (a),
köpte iaf:
Värmeskydd till håret (när man plattar de och blåser de slits de inte + att de luktar gott
:D )
R
engöring till ansiktet
Ansiktsmask
2 pack olika lösnaglar
Ett linne
En kofta
Pennvässare till kajalpennor
Ögonborste (till ögonskuggor)
Underkläder
Armband
och julklappar till emelie, hampus, emma och mamma
så nu återstår de bara julklappar till sara, ellen, pappa, lena, farmor&farfar & mormor&morfar ^^ hehehh.
vi kom hem på kvällen nån gång, slog in några julklappar,
ellen är verkligen super *host* duktig på att slå in julklappar :D hahahh.
vi kollade på en film som hette The ruins ,
jag säger bara,
kolla aldrig på den! :o
fyfan, äckligaste film finns typ inte!, dom kapade av benen på varandra,
skar inuti sig själva för dom hade levande maskar som kröp inuti dom, eeuuw säger jag bara..
Sen kollade vi på Crossroads, värmde tomteskum.
la oss i pappas säng och snackade, sen somnade vi^^ heheh.
när pappa kom hem så hittade han oss i hans säng,
så vi la oss i min säng istället, vilket jag inte kommer ihåg ;o
har tydligen pratat med pappa inatt med, och sa typ "jag orkar inte stå mer jag är trött godnatt"
hahahah x) .

trodde man skulle va lite morgonpigg så ställde klockan på 08.00,
jag och ellen behövde nämligen göra några ärenden på samhället,
gå till tindra och fyndlagret.
men vi somnade om till elva.
gjorde iordning oss, jag duschade, satte oss vid datorn, kollade på idol, repris från i fredags.
sen åkte hon hem.
och sen dess har jag gjort absolut ingenting
har glott på massa repriser, mammas pojkar, robinson, bonde söker fru.
imorn slutar jag halv tio, ska till tandläkarn.
behövde egentligen inte gå till skolan över huvudtaget imorn,
men jag känner att jag behöver de, har ju träslöjd första lektionen imorn
så måste göra klart mitt arbete och lämna in en inlämning.
[jag är typ klar med inlämningen, ska bara börja på den först] :)

nej nu ska jag skriva inlämningen ;>
  ' hoppas ni haft en bra helg.

puusss, n. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

har sett ''the ruins' 2 gånger.



Den är ÄCKLIG.

Men han som är utbildad läkare , eller vad det var.

så jävla läcker (a)

Datum:2009-12-13 Klockan:16:23:46
URL: http://nelluun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback