inte alls mkt sömn denna natten.

Datum:2009-12-22 Klockan:13:28:26
hejhej *

kollade på 2 filmer inatt, när sista filmen va höll jag på att somna
typ hela tiden^^,
typ kl halv fyra (inatt) gjorde vi varm oboy. och nej de va inte min idé,
utan saras :p .
sen la vi oss i sängen och lyssnade igenom alla mina 178låtar på mobilen,
sen somnade vi, typ vid halv fem eller fem.
sen ringde klockan på 07.45, så de blev verkligen inte mkt sömn^^
han inte äta frukost innan vi åkte och bada så fick äta där ist.
när vi kom hem satte jag i lite kort i ramar.

sara gick nyss hem för att städa sitt rum. men hon kommer strax igen.
när pappa kommit hem blir de att åka till hampus :>
sen ska jag hinna beställa tågbiljetter, packa.
och imorn åker jag upp till mamma vid halv elva och kommer fram vid två.

puusss, n. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback