juldagen.

Datum:2009-12-25 Klockan:14:14:11

hejhejtjaaa *

julafton är allt en bra dag :].

fick massa fint igår. massa pengar, lite kläder, 2 parfymer, en klocka, m.m.
va ju hos jockes bror och hans familj på julafton, åkte hem vid halv elva.
när vi kom hem till mamma igen drack jag te, skulle kollat på ensam hemma2,
men orkade inte de så jag gick och la mig ist^^

idag blev man väckt vid åtta. va tvungen att gå upp och packa,
göra iordning mig och åka hem till ambjörnarp/tranemo.
så just nu sitter jag hos mormor, hennes otroligt sjukt mega sega dator!
nellie: mormor, funkar din dator eller?
mormor: funkar gör den, men snabb har den aldrig vart.
ohnej snabb har den aldrig vart :p
snart kommer de lite folk hit och äter och delar ut julklappar.
vid fem kommer pappa och hämtar mig och syskonen,
åker kanske till farmor och får julklappar där med, annars blir de imorn
eftersom elita och dom säkert vill va med också, bara dom kan idag..
och jag antar att de suger i saras shopping tarm nu så de blir att åka buss in till stan
på måndag med henne och ellen :D
och ska jag erkänna så är jag jävligt sugen på att åka in med nu när man är rik ;]

hoppas ni får en fortsatt bra dag.

puusss, n. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du fått en bra julafton & även att du får ett gott nytt år :D <3

Datum:2009-12-25 Klockan:14:14:11
URL: http://flacki.blogg.se/
Postat av: Marcus

God jul på dig snygging, hehe.

Nu får du upp med massa egobilder ^^

Datum:2009-12-25 Klockan:14:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback