lännu lite mera julklappar.

Datum:2009-12-26 Klockan:19:57:29
Jag överlevde kyrkan. men fan va tråkigt de va,
direkt när de va slut var de fika men jag och ellen åkte direkt hem till mig.
kollade lite på tv, satt vid datorn och försökte leta upp ngt fint att ha på sig på ny år.
kollade på trailen på kallt byte 2, måste se den 
;o.
sen åkte hon hem vid halv fem.
jag pappa och syskonen åkte till farmor&farfar och fick julklappar.
fick typ parfym, örhängen, smink,klocka och en vägg stereo till rummet.

just nu sitter jag här och ska strax åka hem tror jag.
kollade nyss upp på västtrafik eftersom att jag ellen och sara drar till stan på måndag,
men så har dom tydligen slutat att ta emot kontanter -.-
får betala med mitt bankkort ist och som tur är har min kära farfar satt in pengar ;)
när jag kommer hem blir de väl att testa stereon, kolla på robinson,
kanske kolla på ensam hemma 2.
imorn kommer sara till mig (?) och ellen :]
& jag saknar hampus ♥ .

puusss.

Kommentarer
Postat av: klaudia

svar; jag köpte den på gina (a) <3

Datum:2009-12-26 Klockan:19:57:29
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback