onsdag/torsdag.

Datum:2009-12-31 Klockan:02:14:29
hejsaaaan ♥

jag vet att de är torsdag nu, och att jag inte skrev igår.
men igår så sov jag till ett, skönt att kunna sova dom timmarna man
missat under förra natten. gjorde iaf iordning mig, sen kom ellen,
åkte till borås och lämnade syskonen på tåget, käkade på donken.
hem och bada i badkaret och dränkte typ badrummet så man nästan kunde
simma där inne^^ eller inte. men nästan :].
sen gick vi ner till ica och köpte lite gottigott.
hem igen och inte gjorde alls mkt. spela kort med pappas körda kompis :)
han är så körd så man kan skratta åt han.
sen satt vi o snacka och nu sitter jag här.

ellen typ ligger jämte mig och sover^^,
måste med sova snart, blir en lång natt sen, jag och ellen ska dygna på nyår ;]
har alltså denna natten på mig att sova.
och på nyår kommer de bilder kan jag lova!.
btw så blir de nog att ta ett till hål i örat fast i ena, eftersom vi ska in till borås till cleo.
tänkte gjort de igår men hann inte.

godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: ELIN & JESSY :)<3

Hejsan , fin blogg :)<3

Datum:2009-12-31 Klockan:02:14:29
URL: http://jesseduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback