pictures

Datum:2009-12-06 Klockan:21:21:52



utsikten från lägenheten.


elita kollade sig i spegeln..

..och upptäckte att hon hade målarfärg i ansiktet :)


köpte bl.a denna tunikan igår


ikväll

jag saknar redan denna helgen^^
varför ska en helg gå så fort..
saknar badet, och sen när man gick till
hotellet och drack varm choklad (y)
tv-kvällarna (y) shopping i östersund (y)
menmen, de kanske blir en annan gång,
who knows..

nä nu ska jag se om jag orkar packa upp mina väskor,
och kolla lite bloggar,
sen sova, om jag kan ;s är inte ett dugg trött..
  ♥


Kommentarer
Postat av: Thelma

hade elita måla färg i ansiktet haha<33

Datum:2009-12-06 Klockan:21:21:52
URL: http://nelliiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback