pratat mkt?.. näe bara social (y)

Datum:2009-12-07 Klockan:18:59:57
hejsan ♥

skolan va dryg som fan i förmiddags,
sara och ellen tyckte jag prata mkt på matten^^
men näe jag va bara social (y)
och jonte fick visst huvudverk p.g.a mitt pratande :)
men jag hade faktiskt inget att göra just då :D
så nu är jag nog stämplad som 'pratkvarn'..
anyway, så kom jag på att de va spanska prov idag.
men som tur va så ska vi ha de imorn istället för de
va ngn sak vi skulle på i aulan.

efter skolan följde sara med mig hem.
vi åt, kollade på one tree hill
och pluggade lite inför provet.
sen skulle hon på gymnastik,
hon försökte dra med mig dit, men hon lyckades
sååhäääär mkt med de ;) hehehh.

just nu sitter jag här och funderar på att duscha snart.
oj nu fick man sms från..ehm, ellen..
"jag orkar inte träna imon, jag vill bara åka hem till dej
efter skolan äta godis eller chips eller nått och kolla på
film och ta de lugnt. Va tycker du? (: <3333333333"
hehehh, jag kände nästan på mig att hon inte orkade de^^
hahah, jasså, så hon vill hem till mig..
hm, de ska nog gå braaa lilla ellen :D

hoppas ni haft en bra dag.

puusss, n. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback