grymt kul ! ..

Datum:2009-07-14 Klockan:09:46:50
Hello ! ♥

dålig uppdatering, jag vet ..
memen, jag åkte jue till annie igår vid halv fem :D, vi hade jättekul, träffade jennifer en stund, och sen sofie på kvällen :), vi typ satt vi datorn, va ute på kvällen med sofie :) hihi. Gick in vid elva typ, satt vid datorn tills vi blev övertrötta och skrattade åt annies smilisar på msn xD hahahah. La oss vid två-halv tre. Så ställde vi klockan på sju eftersom jag skulle åka till ed klockan nio. Men hennes klocka ringde aldrig, så vi vaknade av att min mobil ringde 08.41 , tur att mormor ringde då för vi hade en aning bråttom ner till ica där som skulle hämta mej ! :o, heheh, tråkigt att åka hem så tidigt bara för vi hade grymt kul ,<3.
puss på igår :D :*
Nu sitter jag i bilen påväg till ed :/ . är inte ens i borås än, så har typ 20 mil kvar -.- dryyyygt.

Hoppas ni får en bra dag ! :)

xoxo, N. ♥

Kommentarer
Postat av: Annnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie

Hahahaha, mina smilisar är bäääst! :)))))

Måste hitta på nåt nån dag igen. Pusspå diiig<3

ily

Datum:2009-07-14 Klockan:09:46:50
URL: http://anniealmgren.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en fin tisdag (:

Datum:2009-07-14 Klockan:09:46:50
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback