hel bloondiie again :D ..

Datum:2009-07-26 Klockan:13:00:21
Hejjsan alla söötnosaar ! :D ♥

Jag och ellen somnade vid halv fyra, va tvungen att gå up tidigt idag, vilket va vääldigt jobbigt ^^, hihi, men de funkade :), oh just de , jag har ju glömt att berätta varför vi va tvungna att gå upp tidigt `? ,
och de gjorde vi för att jag och ellen skulle till en släkting till mejj och klippa ellens toppar och färga mitt hår helblont,
and now i´m hel bloondiie again ! :D  , trivs bättre i de faktiskt :) .
Nu sitter jag hemma hos pappa igen och de åskar ute ;o, usch .. men ibland är de lite mysigt med åska faktiskt ;), om de inte är på natten då va ;p .

ellen har åkt till limmared för att hennes farmor har bjudit hennes familj på att äta på värdshuset,
men sen kommer hon tillbaka, för vi kanske ska åka med farmor och farfar i husbilen imorgon till halmstad och bada :)

ha en fortsatt bra dag ! :D

xoxo, N. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback