nattinlägg :)

Datum:2009-07-18 Klockan:00:04:11

Ikväll har de inte hänt ngt speciellt. Spelat kort med syskonen, haha :p.
nu sitter jag här i min säng med datorn i knät :).
Ska snart försöka sova


alla tjejer har inte dom stora brösten, den finaste rumpan,

det långa mjuka håret.. även fast vi vill.
men vi har inte heller valt att se ut såhär, vi föddes bara till det.
så älska mig för den jag är, och inte den jag borde vara

erkänn bra text ? :) haha,

godnatt sötnosar ! ♥


btw: en halv centimeter av min nagel har gått av ! :o så jävla typiskt,fult och irriterande ! -.- .


Kommentarer
Postat av: amanda

Härligt, hur ska vi fixa över den till dig då? :) Har du något förslag? :)



Måste kolla de med min syster när hon kommer hem, eftersom den inte passade mig alls. Men kan väll få ditt mobilnr så kan vi ju messa om det imorgon? :)<3

Datum:2009-07-18 Klockan:00:04:11
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/
Postat av: saraemilia

yees go brittan ;D

ah de måste vi verkligen:D

JAAAH TA ME DEN, och glöm inte johan palm affishen;)

Datum:2009-07-18 Klockan:00:04:11
URL: http://saraemiliae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback