sämst morgon ?

Datum:2009-07-20 Klockan:19:04:53
Hejj på er ! ♥

Jag har nog haft en av sveriges sämsta morgon idag !, för de första så pajade min mobil, bara sådär !? , de stod typ " stäng av din telefon så fort som möjligt, detta är ett allvarligt fel var vänlig kontakta ericsson" kom typ 20 såna ;s,
min mobil är typ mitt allt,! :o + att den är rosa ! :( , menmen, ska lämna den på lagning på fredag, men nu har jag lånat min systers som har en likadan som jag fast en röd/vit ( sony ericsson w595 ) den funkar helt okejj också. ett tag iallafall ;) . sen så märkte vi att våran ena lilla kattunge, lissie, mådde dåligt, hon bara låg och såg jättesjuk ut, så fort man lyfte upp henne så jamade hon. hon varken åt,drack eller lekte :(. jaja.
Vi åkte iallafall till fjällbacka och bjöd lotta patrik och gustav på mina muffins som jag bakat :p, sen åkte vi till grebbestad och kollade lite :), hittade massor men köpte inget ;p ,
åkte hem och åt pizza, men när vi kom hem så mådde lissie bra som tur va :), vi va oroliga att hon skulle dö för lotta sa att de hade vart så med hennes kompis katt, den höll typ på att dö, men som tur va så drabbade de inte oss :).
Nu sitter jag här :). Ikväll blir de att kolla på tv och äta kladdkaka (y) , haha :D.
har ni haft en bra dag ? kanske en bättre morgon än mejj ? :p.

xoxo, N.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback