smidigt och enkelt !

Datum:2009-07-05 Klockan:21:36:39

Kollade på de okända innan kl åtta, någon mer än jag som brukar kolla på de ? :), faktiskt spännande !
Mamma gjorde fransk manikyr på mig innan också :).
Men nu sitter jag här med en kopp te jämte mig, har nyss svarat på kommentarer också ! :) ,
kuul att man vet att folk kollar på min blogg och kommenterar ! :D , mitt mål är faktiskt att min blogg ska bli ännu större, inte för att jag är säker på att de kommer att hända, men mål kan man ju alltid sätta upp, ellerhur ? :)
Det har redan ramlat in en massa frågot till frågestunden :D kul de, och som sagt så får man fråga vad som helst mellan himmel och jord ! kvittar hur konstig frågan än är :) , svaren får ni imorgon senare framåt dagen i ett allmänt inlägg :) .
Och föressten, satt nyss och skapade min egen t-shirt ! på spreadshirt.net , hur bra och smidigt som helst, skrev ju för ett tag sen att jag har letat efter en t-shirt på gina men hittade den aldrig, så nu har jag skapat en nästan likadan :) smidigt ! , visar bild på den när jag fått den hemskickad.

glöm inte frågestunden ;) ..


Kommentarer
Postat av: e

fin blogg! :)



svara gärna på min frågestund, jag skulle bli jätteglad om du gjorde det!

ha det bra, kram :)

Datum:2009-07-05 Klockan:21:36:39
URL: http://elinsday.blogg.se/
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

hur många läsare per da har du ?:)

Datum:2009-07-05 Klockan:21:36:39
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback