t-kvällen,

Datum:2009-07-31 Klockan:00:30:04
va ju som sagt på torsdagskvällen ikväll, de va nice. kollade i affärer först, hittade verkligen ingenting ! :o ovanligt mig .. sen kollade vi på dom där rydell och quick, dom va faktiskt bra. men sen blev jag hungrig så jag och ellen gick till donken och åt och skrattade och kollade på roliga människor :p hahah.
kom hem vid elva, sen gick jag hem till sara och hämtade henne och sen gick vi hem till mig igen för hon ska sova hos mig :).
men stackars ellen och hennes mamma va tvungna att vänta på att få komma hem för de hade hänt en bilolycka utanför dom typ.
men nu ska vi kolla på film !, hela natten är fullpackad med film ! :D yeah, blir väl att kolla på meangirls, twilight, raise your voice, i taket lyser stjärnorna.
men nu ska vi börja med meangirls.

see ya ! ♥

Kommentarer
Postat av: ellen

tänk på att jag kommer imon vid elva och då ska ni vara uppe! :D<33333333333333333333

Datum:2009-07-31 Klockan:00:30:04
URL: http://ellenakesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAhaha tack du :)<3

Datum:2009-07-31 Klockan:00:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback