falkenberg.

Datum:2009-07-08 Klockan:17:57:54

Hejjsan söötnosar ! :D♥

Inatt gick vi och la oss halv två, men precis när vi släckte och sa godnatt så började de spö regna,blåsa,åska och blixtra ! :o så vi kunde verkligen inte sova, somnade vid tre då de va över. Vaknade kl elva av att de regna igen, sen gick de över och blev fint väder, vi köpte färska frallor, gjorde iordning oss och sen cyklade vi till falkenberg :), kollade i affärer och fikade. Cyklat ca 2mil sammanlangt ! (y) duktigt asså,
men roligast på denna dagen va när vi skulle köpa godis på " hemmakväll " , jag tog värsta mkt godis och ellen tog jättelite x), så när vi väl stog i kassan chansade vi på att mitt godis kostade 50kr, men väl när de va min tur så sa hon " 63kr då tack " och jag börka gapflabba mitt framför henne xD hahahahahah, shit va pinsamt men kul :D,
oh va mkt godis asså -.- ellens kostade bara 47 :o, höhö, nellie goes godisgris .
sen cykla vi hem tillbaka till olofsbo, men påvägen dit så sa jag

nellie: - asså shit va mkt godis jag har, jag hade kunnat köpa kläder för detta :o
ellen: - jaa, du hade kunnat köpa peaces trosor för dom pengarna ! :( hahah
nellie: - jaja men peaces trosor kan man inte äta (a)
vi båda asgarva xD, haha.
Men nu är vi hemma, och snacka om att vi har tur med vädret för nyss började de spö regna.

hoppas alla har haft en bra dag och en fortsatt bra kväll ! :D

Kram!, N.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback