2,8 mil är inte illa på en cykel ;) haha..

Datum:2009-06-29 Klockan:22:17:19
Hejjsan! ♥
Orkar inte skriva om heeeela min dag, men jag kan ju börja med att säga att sara har fått skjutsa mig 2,8 mil typ ! ;) hahah :D ,de är inte dåligt de, först skjutsade hon mig till tranemo från ambjörnarp - från tranemo till limmared - från limmared till tranemo ;) haha :)), men jag har mer verk än henne ! :o , jag har ont i hela kroppen men jag vet inte varför ;s , har ont i benen men de är för att jag spänt mig så eftersom hon skjutsade mig.
Men roligast på denna dagen var när vi va utanför ica och jag skulle se vad som hände om man skakade coca colan lite och de slutade med att de sprutade cola över hela mig och mitt i ingången till ica.
Sen tappade sara sin sko 3 gånger denna dag bara för att hon skulle sparka mig ;) hahahhah .
Dt va kul :)<3

Kram !, N.♥

Kommentarer
Postat av: sabiha

Haha, jag kan förklara ? ;) om du vet ungefär hur de ser ut i stan? ^^

Haha, ska vi följa varan på bloglovin? ;D <3

Datum:2009-06-29 Klockan:22:17:19
URL: http://sabihaochsofia.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

sv: Den är jätte fin:D

Datum:2009-06-29 Klockan:22:17:19
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: sabiha

Svar; ca 80 eller 90 eller något ^^ sj då? :)

Ska jag förklara då? :D

Bloglovin är väldigt bra om man vill skaffa mer besökare! :D

Kram! :]

Datum:2009-06-29 Klockan:22:17:19
URL: http://sabihaochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback