äkta sommar !

Datum:2009-06-23 Klockan:21:08:31

hejjsan ! :)
inatt somnade man vid tre.
vaknade kvart över elva. Ellen sa att jag visst hade dragit henne i håret inatt ^^, haha :). åt frukost, och sen gjorde vi alla andra människor gjort i sverige typ? :) haha, gick till stranden en stund, sen åt och sen skulle mamma jobba och då va jag och ellen barnvakt. Gick ner till stranden med syskonen,solade och badade, härligt asså ! och riktigt varmt, we ♥ it ! , va där i 3timmar typ, gick hem vid fem ( tog en massa bilder som kommer senare). Sen hände inte så mkt. Men sen mötte vi steffi ( <-- stephaniemartinsson.blogg.se ) och rebecka vid sjön typ kl sju, sen gick vi hem till mig och hoppade studsmatta :) haha, sen cykla dom hem vid kvart i åtta. Jag och ellen kollade på allsång på skansen och nu ska vi fortsätta kolla på morden i midsommer ! .

hoppas alla har haft en lika bra dag som jag ! :)

pussar :*, n.<3


tack för alla röster redan ! <3



Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

sv: Jag vet att du inte har röstat, eftersom att jag ser det på IP nummrerna. Men ett par av dina vänner har varit söta att rösta flera gånger eftersom att jag ser det på ip numrerna, de rösterna kommer jag bara räkna som en:)

Datum:2009-06-23 Klockan:21:08:31
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback