äntligen !

Datum:2009-06-23 Klockan:01:11:04

Hello !
klockan är 00.54 men jag skriver för måndagen nu.
Åkte och hämtade ellen, åkte typ 7mil och alla dom milen satt jag och lyssnade på musik med handsfree, typ högsta volymen så kanske mig halft döv där sen ett tag :p, haha. När vi väl va framme så mötte jag henne på stationen. Åkte sen till torp, och för er som inte vet vad torp är de är de ett shopping center, jag och ellen gick där i 2 timmar, och rea i alla butiker ! :o, ellen köpte ett linne på gina och jag köpte ett par jeans på rean, ( visar bild på dom någon annan gång ) men när vi skulle köpa glass så va hon som jobba där helt störd asså ;o ellen skulle köpa en mjukglass med karamellströssel och jag en lakritskula i liten bägare, då gör hon en mjukglass med lakritsströssel och ger den till mig, och ellen ba " men asså vi ska inte ha en sån glass.. jag ska ha med karamellströssel på " så slängde hon den glassen och då blev en gubbe skit sur  xp, och så bad jag om en kulglass men jag fick typ 5 stycken, snacka om att folk glodde -.-.
åkte sen hem till ed, och på hemvägen så va jag och ellen så sociala så vi satt med varsitt handsfree och lyssnade på musik :) haha. När vi kom till ed så gick jag och ellen till godiskompaniet och köpte godis ;), sen hem, och hon fick se huset :), hon tyckte de va najjsigt ^^, Vi gick ner till stranden och satt på bryggan och doppade fötterna, tog några bilder, (se nedan) sen gick vi hem igen och hoppade studsmatta, kollade på en beck film som gick på tv:n, sen har vi inte gjort så mycket mer speciellt. Alla sover här i huset förutom jag och ellen då :)).


my cutie, best friend ! :) ellenakesson.blogg.se



haha, den här bilden bjuder vi la på x)


ellen <3 :]


miiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback